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You monitor and control the shopper journey, identify gaps along the customer journey, define action plans and drives their implementation |
You analyze how the shoppers/consumers are managed in subsidiaries |
You define the standards within Customer Service to follow and improve the after sales processes for shoppers |
You produce and maintain all non-automated reports on a weekly/monthly level |
You develop tools and standards for customer satisfaction management (shopper satisfaction survey and online reputation) |
You lead projects in related topic areas |
You manage customer tools (follow issues and improvements), especially the group tracking tool |
You have 3 to 4 years of marketing / sales experience. |
You are a motivated, perseverant, and capable of autonomy. |
You can manage analytical data manipulation on large database. |
You have skills in project management and tools. |
You have a master’s degree in Marketing / Supply Chain Management / International commerce. |
You are fluent in English. Business language is English (ability to work in German would be an asset.) |
Wir stehen für „Trust, „Ease of use“ und „Friendliness“.
Diese Werte bestimmen unser tägliches Denken und Handeln.
Bei Asendia erwartet Dich ein internationales und spannendes Arbeitsumfeld mit kurzen Entscheidungswegen. Wir pflegen eine offene Unternehmenskultur und freuen uns, wenn Du dich und Deine Ideen aktiv einbringst. Neben einem attraktiven Gehalt bieten wir Trainings, Coaching on the Job, sowie weitere Benefits. Eine individuelle Einarbeitung ist uns genauso wichtig wie die hohe Verlässlichkeit im Team.
Dann freuen wir uns auf deine aussagekräftige Bewerbung vorzugsweise per E-Mail an:
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