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• Collaborate closely with Sales, Warehouse & Operation and Finance team in day-to-day operations |
• Assist the manager to monitor team performance, daily coaching to Customer Services officer/executive, identify loopholes and modify existing workflows |
• Assist the manager to work with Headquarter and Regional offices to drive business initiative projects and manage deliverables |
• Maintain and build up relationship with existing key accounts to support business growth |
• Create and manage regular and ad-hoc reports according to business needs |
• Perform ad-hoc tasks assigned by the manager and Management |
• At least 5 years’ working experience in Customer Service/Account Service field and 2 years’ experience in team management |
• Degree holder in Business Administration, Commerce or related disciplines |
• Good team leader, self-motivated, proactive, flexible and well organized |
• Able to meet tough deadline & withstand pressure |
• Experience in Logistic/E-commerce industry is highly preferred |
Wir stehen für „Trust, „Ease of use“ und „Friendliness“.
Diese Werte bestimmen unser tägliches Denken und Handeln.
Bei Asendia erwartet Dich ein internationales und spannendes Arbeitsumfeld mit kurzen Entscheidungswegen. Wir pflegen eine offene Unternehmenskultur und freuen uns, wenn Du dich und Deine Ideen aktiv einbringst. Neben einem attraktiven Gehalt bieten wir Trainings, Coaching on the Job, sowie weitere Benefits. Eine individuelle Einarbeitung ist uns genauso wichtig wie die hohe Verlässlichkeit im Team.
Dann freuen wir uns auf deine aussagekräftige Bewerbung vorzugsweise per E-Mail an:
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