.
• Provide business-to-business account servicing and sales support |
• Handle customer enquiries, requirements, feedback and complaints to deliver excellent customer service to customers |
• Work with team manager to provide trainings and briefings to front-line staff and reinforce the operation processes and uplift team performance |
• Manage assigned key accounts and keep an eye on customers’ demand for services |
• Act as the interface for customers and internal working partners in handling customers requirement |
• Identify and recommend service improvement and opportunities for the managers and senior management |
• Prepare statistical report and performance summaries |
• Maintain daily operations and achieve the KPI |
• Diploma holder or university graduate in any discipline |
• 1-3 years or above related working experience, e-commerce logistic is preferred |
• Excellent interpersonal, communication and listening skills |
• Independent and detail-oriented with positive attitude |
• Good command in both spoken and written English, Mandarin and Cantonese |
• Immediate available is highly preferable |
Wir stehen für „Trust, „Ease of use“ und „Friendliness“.
Diese Werte bestimmen unser tägliches Denken und Handeln.
Bei Asendia erwartet Dich ein internationales und spannendes Arbeitsumfeld mit kurzen Entscheidungswegen. Wir pflegen eine offene Unternehmenskultur und freuen uns, wenn Du dich und Deine Ideen aktiv einbringst. Neben einem attraktiven Gehalt bieten wir Trainings, Coaching on the Job, sowie weitere Benefits. Eine individuelle Einarbeitung ist uns genauso wichtig wie die hohe Verlässlichkeit im Team.
Dann freuen wir uns auf deine aussagekräftige Bewerbung vorzugsweise per E-Mail an:
recruitment.hk@asendia.comBei Rückfragen wende dich bitte an:
© 2023 Asendia Management SAS