.
• Timely reconcile account receivable with periodically cash receipt from customers and to work effectively with customers to collect outstanding accounts |
• Communicate with customers and internal departments to resolve account issues and invoice discrepancies within specified guidelines. |
• Prepare AR aging reports for management review |
• Assist in daily routine accounting duties and month-end closing |
• Perform ad hoc duties and assignment as required |
• Higher Diploma or above in Accounting Studies. |
• 2 to 3 years related experiences, logistic industry experience is highly preferred. |
• Good computer knowledge in MS Word, Excel, and Outlook. |
• Fluent in written and spoken in English, Cantonese, and Mandarin. |
• Knowledge in SAP would be advantageous. |
• Self-motivated, detailed-mind, able to work independently and meet tight deadlines. |
• Immediate available is highly preferred |
Wir stehen für „Trust, „Ease of use“ und „Friendliness“.
Diese Werte bestimmen unser tägliches Denken und Handeln.
Bei Asendia erwartet Dich ein internationales und spannendes Arbeitsumfeld mit kurzen Entscheidungswegen. Wir pflegen eine offene Unternehmenskultur und freuen uns, wenn Du dich und Deine Ideen aktiv einbringst. Neben einem attraktiven Gehalt bieten wir Trainings, Coaching on the Job, sowie weitere Benefits. Eine individuelle Einarbeitung ist uns genauso wichtig wie die hohe Verlässlichkeit im Team.
Dann freuen wir uns auf deine aussagekräftige Bewerbung vorzugsweise per E-Mail an:
recruitment.hk@asendia.comBei Rückfragen wende dich bitte an:
© 2023 Asendia Management SAS